nl
Inloggen


Inloggen Registreer
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Snelle verzending
Voor 17:00 uur besteld? morgen in huis
Vele betaalmogelijkheden
 Persoonlijk advies? 053 428 21 26

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Reparatie van uw toestel

 

Garantie, ja of nee?

Voor het repareren wordt bepaalt of er sprake is van schade dat binnen onze garantie valt. Val-, stoot-, vocht- en/of waterschade hoort hier niet bij. Is er sprake van reparatie onder onze garantie? Dan sturen we zonder reparatiekosten je gerepareerde toestel weer naar je terug.

Is er sprake van schade dat buiten de garantie valt, dan laten we je dit weten. Je hebt dan de keuze tussen een betaalde reparatie, het toestel bij ons achterlaten of het toestel niet laten repareren dat wij het terug sturen. 

 

Hoe lang duurt het?

Een reparatie duurt meestal gemiddeld 7 tot 14 kalenderdagen, maar kan uitlopen als er een onderdeel besteld moet worden of als het toestel opgestuurd moet worden naar de fabriek.


Hoe stuur je een toestel naar ons op voor reparatie?
Als je de volgende stappen volgt, vergeet je zeker niets:

  1. Print het reparatieformulier.

  2. Vul het reparatieformulier duidelijk leesbaar in en onderteken het.

  3. Pak het toestel veilig in.

  4. Plak het label(zie reparatieformulier) op de doos.


Zichttermijn van maar liefst 14 dagen
Niet tevreden? Dan krijgt u binnen 14 dagen uw aankoopbedrag teruggestort
Afhalen is mogelijk in onze vestiging te Enschede