Contact
Tijdens of na het bestellen kan het zijn dat u een vraag heeft waarop u zo direct niet het antwoord op onze site kan vinden. U kan uw vraag via verschillende manieren aan ons stellen: 


Per telefoon
Wij zijn van dinsdag tot en met zaterdag telefonisch bereikbaar van 10 uur 's ochtends tot 6 uur in de middag om u zo te helpen bij een juiste keuze uit ons brede assortiment of ondersteuning te bieden bij uw aanschafte product. U kunt ons bereiken op 053 – 428 21 26. Indien mogelijk, graag uw bestelnummer bij de hand houden.

Per E-mail
Heeft u vragen waarbij u veel (technische) informatie heeft, dan raden wij u aan het rustig op 'papier' te zetten en ons een e-mail te sturen. Wij zorgen er voor dat u snel een reactie van ons krijgt. Uw e-mail kunt u sturen naar info@gsmhuys.nl


Heeft u een artikel dat u wilt retourneren of wilt opsturen voor reparatie?
Bezoek dan de volgende pagina  ⟶   Verzenden & retourneren


Heeft u een klacht?
Heeft u een klacht over een product of over onze dienstverlening dan horen wij dat graag. Wij monitoren dagelijks onze producten en zendingen en horen graag van u waarin wij nog kunnen verbeteren.
Telefoon: 053-428 21 26 (Wij kunnen vragen naar uw bestelnummer. Deze graag bij de hand houden!)
E-mail: info@gsmhuys.nl

Mocht uw ingediende klacht niet naar tevredenheid opgelost worden, dan kunt u een klacht indienen bij de geschillencommissie WebwinkelKeur. Voor meer informatie verwijzen wij u naar: https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/ 

Adres:
Gronausestraat 1171
7534 AG
ENSCHEDE
 
KvK-nummer:  08225132
BTW-nummer: NL822342091B01
 
Openingstijden:
Maandag: gesloten
Dinsdag t/m Vrijdag 10:00 tot 18:00
Zaterdag: 10:00 tot 17:00
Zondag: gesloten
Neem contact op
* Verplichte velden